Amazonka ( Amazonka - Hop Trop)

08.09.2012 21:54

Byly krásné naše plány
Vybájili jsme si svět
Nepřilét k nám čáp či vrány
To jsme chtěli dětí pět

V menstruačním kalendáři
Po všech marných pokusech
Civí na mne měsíc září
Napětím se krátí dech

Náhle říkám svému choti
Těžko čáp k nám přiletí
Splníme si naše přání
Nezůstanem bez dětí

A tak stojím před OSPODem
Možná mám i trochu strach
Zdalipak jsme vůbec vhodní
Zkoumá dáma v brejličkách

Takže musím přiznat bráchu
Neukázal se sto let
Na účtě má spoustu prachů
Vlastních dětí bezpočet

Ségra byla ve vězení
Nejspíš kvůli podvodu
Snad to velký problém není
Ptám se dámy z OSPODu

Hledí na mě přes své brýle
Vidím vrásky ve tváři
Prožíváme horký chvíle
Moc vstřícně se netváří

Manžel můj mi ruku svírá
Jak ho drtí napětí
V mozku jenom černá díra
Hlava se mi rozletí

A pak náhle svitne záře
I s poprskem naděje
Podává nám formuláře
Prý se nic moc neděje

Vyplňte to všechno v klidu
Říká přes své brejličky
Pak za váma skočím domů
Probereme dětičky

Potom doma nad papíry
Sedíme dost bezradní
Uvádíme i bot míry
Informace zásadní

Připadám si bosá nahá
Když se stohem probírám
Pot mi přes obočí padá
O čem že to napsat mám

Jaké děti se nám líbí
Jestli táta měl nás rád
A že máme svoje chyby
Proč nemůžu v noci spát

Jestli cítím v Boha víru
Je-li náš vztah stabilní
V rozpočtu zda máme díru
A jestli jsme mobilní

Nemáme dům ani prachy
Staré auto v rozkladu
Oba žijem z mého platu
Nežebrám a nekradu

Manžel marně shání práci
A já beru přesčasy
Penízkama za dětičky
Chytnem štěstí za vlasy !!!!

 

—————

Zpět