Mašinka ( Jede jede mašinka - Maxim Turbulenc)

08.09.2012 20:42

Jede jede mašinka, v ní tatínek a maminka,
už aby jsme zmizeli, než nám jednu vystřelí.

Vztekáme se nechcem spát, křičíme že máme hlad,
Od pondělí do pátku jsme jak stádo ze statku
.

Naše touha jediná, je být akční hrdina,
dlouho čerpat ze slávy, než nás nuda unaví.

Moje ségra malinká, taky vůbec nespinká
ječí jako píchlá svině, slyším jí až do kuchyně.

Úča oči protočí, poznámka nás zaskočí.
Úkol prosím, nemám prosím, jak to prosím to máte tak.

Říkala mi maminka, že musí mýt okýnka,
tak aby jsme zmizeli, napsat jsme je nesměli.

Udělal jsem potají, to co děti dělají.
Podepsal jsem se jak máma, pod poznámkou pod pětkama.

Už se blíží maminka, můj pláč je jen záminka.
Zdrhnu někam do dáli, protože mě naštvali
.

—————

Zpět