Den matek

17.05.2012 22:33

Svátek matek

Vzpomínám si na své první srdíčko, které jsme vyrobila pro maminku v mateřské školce. Bylo kostrbaté a upatlané od lepidla. Přesto udělalo radost.
I já během let dostávala svá srdíčka, více i méně povedená. Srdíčka s nápisem MYLÉ MAMYNCE.
Srdíčka, která střežím jako oko v hlavě. Dostávám je dodn
es od svých pěstounských dětí.
Zrovna včera mi jedno věnov
al jedenáctiletý přijatý synek. Když jsem ho rozevřela, stálo tam TETĚ KE DNI MATEK.
Přemýšlím že taky zaběhnu za tou svojí maminkou a přinesu jí čokoládu, kterou má ráda. Taky koupím pamlsek pro naše psí mámy. A ovečkám nadělím mrkev a jablíčka.
Máma zvířecí nebo lidská. Vlastní nebo náhradní. Kdo by to rozlišoval?

 

Takový normální svátek pěstounské matky

 

Bolí mě zub. Strašně. Holky roztrhly korálky, ohlásila se návštěva, před kterou bych se chtěla "blýsknout novými dětmi" (opravdu jsem chudá duchem) a všude je bordel, korálky a Ozák sedí, čte noviny a vyčítá mi, jak jsem ho špatně vychovala!!!, že včera dělal sádrové omítky a k tomu všemu má rýmu. Tato kombinace způsobila, že mu zatvrdly nosní díry (Ozák má nosík, se kterým může šňupat rodinné domky) a tak se jal, cestou z práce, ten svůj frňák odsádrovat. "Zrovna jsem zastavil na červený a ten nos jsem si málem urval, doluju a vedle zastavilo auto a... málem přehlídli tu zelenou, když naskočila". Sedla jsem si a nalila první vodku s džusem. Potom volala návštěva - mají zpoždění. Fajn, alespoň stačím to nejhorší schovat do skříně, utřít ťapky po psovi a poslat Ozáka do koupelny, aby mu změkla sádra. To je zase den. Vlastně jo: typický den pěstounky. Na svátek jsem upekla bábovku (je schovaná v ložnici) a taky jsem si vzala triko, kde je pouze jeden flek. Mámy by měly slavit častěji. Dnes se mi to nehodí. Ale to neva, zítra je taky den a svátek matek stejně jako svátek žen vymysleli chlapi, aby mohli slavit a sežrat, co jim ženy přichystají. Nějak se necítím na oslavy - dám ještě jednu vodku, ten zub už povoluje. Pokud návštěva neuklouzne po korálkách, nevleze omylem do skříně, aby jí zavalil bordel a pokud se Ozák nebude šťourat kde nemá, tak to může nakonec být fajn oslava. Howgh!

—————

Zpět